Teamleader
Gebouwd met kleine bedrijven in het achterhoofd maakt Teamleader het hele proces van lead-to-cash efficiënter. Van eerste contact tot betaalde factuur, simpelweg meer gedaan met minder gedoe.
Je werkt met een paar vaste collega’s als een goed geöliede machine? Dan is Teamleader perfect voor jouw bedrijf.
Het liefst van al wil jij je kunnen focussen op datgene waarvoor je je bedrijf in de eerste plaats bent gestart. Laat de administratie dan maar aan ons over.
Een goede relatie met je klanten is van belang om degelijk zaken te voeren. Met Teamleader hou je makkelijk alle geschiedenis bij per contact, bedrijf of klant. Weg met de rolodex of Excel sheet!
Een mooie offerte of factuur straalt vertrouwen uit en nodigt sneller uit om te betalen. Makkelijk zelf op te bouwen in Teamleader en telkens te hergebruiken.
Offerte opmaken in het ene programma, project opstarten in het andere en achteraf factureren in een derde? Bespaar je de moeite en de kans op fouten.
Jouw projecten duren meestal niet enorm lang. Vaak werk je ook voor veel verschillende klanten tegelijk.
Afspraak locatie controleren, status van een offerte opvolgen, tijd registreren of een werkbon opmaken - het kan allemaal vanaf je mobiel.
In jouw businessmodel vertrek je voornamelijk van het factureren van uren, vaak (maar niet noodzakelijk) in combinatie met materialen.