Support tickets

Het juiste antwoord op elke vraag

  • Het overzicht behouden over alle gestelde vragen
  • Elk ticket automatisch koppelen aan een klant, of verbind er taken aan die je toewijst aan een medewerker
  • Prestaties registreren om ze correct te factureren
  • Ook interne vragen gemakkelijk oplossen

Help je klanten snel verder. Met het ticketingsysteem ondersteun je hen superefficiënt. Je medewerkers vinden alle info gemakkelijk terug in één gezamenlijke mailbox. Bovendien koppelt Teamleader elk ticket automatisch aan de juiste contactpersoon uit de CRM-module.

PROBEER NU GRATIS

Beheer vragen van klanten

Teamleader verzamelt de e-mails die klanten naar je supportafdeling sturen. Zo heb je zicht op álle gestelde vragen. En kunnen verschillende medewerkers de vraag beantwoorden, of bijlagen toevoegen. Wil je intern overleggen voor je de klant een antwoord stuurt? Dan doe je dat moeiteloos via de module.

Koppel tickets aan je CRM

Teamleader koppelt elk ticket aan de CRM-database. Zo zie je meteen welk ticket bij welke klant hoort. Hoort er een taak bij? Dan voeg je die toe, en selecteer je een medewerker om haar uit te voeren.

Factureer je tickets

Teamleader registreert hoeveel tijd je medewerkers aan een ticket spenderen. De gepresteerde tijd komt dan via de CRM-module bij een klant of project te staan. Zodat je ook daarvoor een correcte factuur bezorgt aan je klant.

Gebruik interne tickets

De ticketingmodule zet je ook handig in voor interne communicatie. Een medewerker die een vraag heeft - bijvoorbeeld over een specifiek project - krijgt zo snel hulp van zijn collega’s.