Carole Lamarque
Founding partner Duval Union Innovative Marketing
Op het palmares van Carole Lamarque prijkt 20 jaar ervaring in strategische marketing. Haar carrière loopt als een steil pad langs extreem competitieve markten – en ze beklimt het als een pro. Zo bracht ze met haar onuitputtelijke motivatie en creatieve ideeën verschillende energie- (Shell & Electrabel), media- (Sanoma) en ICT-spelers (Proximus, Telenet en Mobile Vikings) mee naar de top.
In 2013 ontwaakte haar ondernemersgeest: ze richtte het innovatieve marketingbureau Youmen op, om twee jaar later de schouders onder Duval Union Innovative Marketing te zetten. Sindsdien stippelt Carole de digitale- en groeiambities van allerhande bedrijven uit in strategische roadmaps. Indrukwekkende campagnes, met influencermarketing als voornaamste succesfactor, vormen daar het hart van.
Op de Get Stuff Done Stage tijdens Work Smarter 2019 deelt ze haar beste pro-tips om je concurrenten te verslaan. Die bundelde ze eind 2018 onder de titel ‘Unfair Advantage’. De kernboodschap van haar boek: stel als een cheeta je snelheid, focus en wendbaarheid op punt, want dan laat je elke concurrent gissen naar wat jouw identiteit zo uniek maakt. Spotlight on you!